محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

محمدهای مامانی

ماه نهم

1392/10/10 19:52
نویسنده : مامان زهرا
196 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا بهم قوت قلب بده دیگه چیزی نمونده خیلی میترسم با اینکه یه بار تجربه سزارین دارم بازم میترسم آخه دیگه هیچ جا بیهوش نمیکنن البته اگه بشه هم نمیتونم خودم قبول کنم ممکنه به هوش نیام آخه بهم نمیسازه وای یعنی از کمر سر کردن چطوریهاسترسمیترسم خدایا کمک کن استرس زایمان یه طرف استرس این بیمه هم یه طرف چرا شانس من الان باید تموم میشد بخشکی شانسکلافهچرا الان چرا من چرا چرا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ای بابا این گرونی پدر در مییاره هرجا زنگ میزنم واسه زایمان قیمتها فضایی تازه دولت عزیزمون همش اعلام میکنه بزایید یکی نیست بگه چطوری با کدوم امکانات اخرش انقدر گرونی میشه که باید تو خونه بزاییم خندهتوکل به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدی کوچولو
10 دی 92 23:54
سلام ممنونم که بهم قوت قلب دادید خدا نی نی نازتو نگه داره