محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

محمدهای مامانی

محمد مهدی و مدرسه

1395/11/9 18:11
نویسنده : مامان زهرا
444 بازدید
اشتراک گذاری

شب یلدا کلاس اولی عشقم مبارک

مدرسه محمد مهدی چون سرویس نداشت عوض کردیم بردیم غیر انتفاعی مدرسه کانال داره هر روز از کلاس عکس میزاره جیگرم وقتی مدرسه هم هستی از خونه میبینمت الهی موفق باشی اینا معاونتون اقای افشار اومده سر کلاس

آموزش صدای ا 

این عکس هم هنر دست خودمه اومدم مدرسه تو حیاط از دوستها و خانومتون گرفتم

ادامه دارد..........................

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان محبوبه
16 فروردین 96 16:28
سلام دوست مهربون و عزیز خودم سال نو رو با تاخیر بهت تبریک میگم ماشالله هزار ماشالله به سه تا دسته گلت خدا حفظشون کنه ان شالله عزیزم درکت میکنم چون خودم پشت سر هم و با فاصله کم بچه دار شدم خداییش خیلی سخته ولی چون میگذرد غمی نیست فدات من الان شدیدا دل تنگ زمانی ام که دانیال ویانا نی نی بودن امیدوارم که سال خوبی داشته باشی در کنار همسر مهربونت و گل پسرای قشنگت خیلی خیلی مواظب خودت و بچه ها باش عزیزم میبوسمت
مامان زهرا
پاسخ
سال نو شما هم مبارک ممنون که بهمون سر زدین خدا جوجه های شما هم حفظ کنه