محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

محمدهای مامانی

خدایا بچه اول یه چیز دیگه است

1393/4/18 2:09
نویسنده : مامان زهرا
209 بازدید
اشتراک گذاری

مامانم همیشه میگفت بچه اول فرق داره من ناراحت میشدم به خدا بچه اول یه چیز دیگه است عاشقتم محمد مهدی

شاید یه روز این مطلبو پاک کنم شاید حسین هم مثل من ناراحت بشه اینارو بخونه 

به خدا دوست داشتنم یه اندازه است اما محمد مهدی همدم روزهای سختم بود بیچاره بچه ام با ناشیگریهام صد مدل مریض شد عذاب کشید ولی خوب حالا اوستا شدم حسین خدارو شکر این مشکلارو نداره

محمد مهدی بیست و یک ماه شیرمو خورد ولی حسینم مادرش بمیره چهار ماهگریه

محمد مهدی

محمد حسین

پسندها (2)

نظرات (5)

الهه مامان سلما
18 تیر 93 2:32
منم همیشه از خودم همینو میپرسم...اگه یکی دیگه بیارم، مثل سلما دوستش دارم؟! ماشالا محمد مهدی، چه تپل و شیطون!!!
مامان زهرا
پاسخ
ماشا الله به جونت الهه جان نمی دونم شاید من این حسو دارم ولی انشا الله دومیت بیاد میفهمیم ولی سلما عشق من یه چیز دیگه است
مامان امیرصدرا
18 تیر 93 15:49
سلام دوست خوبم من که هنوز یک بچه دارم درک نمی کنم چی میگین خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامان زهرا
پاسخ
لینکتون کردم عزیز از اشناییتون خوشبختم
مامان طاها
23 تیر 93 15:43
سلام عزیزم.مرسی که بهم سر زدید.من هم لینکتون کردم.میشه بپرسم جریان چیه؟هرچند که خودتون هم اوستایید. راستی چه پسرهای نازی دارید ماشالله.خدا حفظشون کنه.
مامان زهرا
پاسخ
عزیزم خوش اومدید خدا پسر گل شمارو هم حفظ کنه
هدیه
23 تیر 93 17:37
سلام دوست خوبم اره بچه اول یه چیز دیگه هست چون تموم حس ادم هستش دسته دومی هم خوبه ولی اولی همدم ادم هست فقط بچه نیست ادم همه رازهاشو بهش میگه من که محاله جز پسرم بچه دیگه ای بیام مخصوصا حالا که از دورمــــــــــــــ همه وبلاگتو خوندم عزیزم خیلی لذت بردم ایشالا خدا ناز پسریهاتو برات حفظ کنه استی دوست داشتی رمز پست هارو بده ممنون
مامان زهرا
پاسخ
سلام مامان سبحان جون خیلی خوشحال شدم جواب دادید دیروز کل روز به شما فکر میکردم
مامان امیرصدرا
5 مرداد 93 12:38
سلام حالتون خوبه ؟ باافتخار شما را لینگ کردم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم