محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

محمدهای مامانی

واکسن 6 ماهگی

1393/4/18 1:53
نویسنده : مامان زهرا
186 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح بیدار شدم با حسین رفتم مرکز بهداشت نوبت گرفتم رفتم خونه مامانم صبحونه خوردم تا نوبتم برسه بعد برم یهو یادم افتاد وای کارت واکسن نیاوردم محمد مهدی با باباش خونه خواب بودن زنگ زدم سعید گفت من نمیارم بیا خودت ببر 

رفتم خونه کارتو برداشتم دوباره برگشتم خونه مامانم حسینو برداشتم رفتیم یه ساعت باز توی نوبت نشستیم خلاصه نوبتمون شد رفتیم داخل قدو وزن خدارو شکر این ماه خوب بود غذاتو که شروع کردم بهتر جون گرفتی 

بعدترسوواکسن من خودم بیشتر میترسیدم اول قطره فلج اطفال بهت داد بعد پای چپ واکسن زد و نوبت پای راست که از گریه زیاد نفست رفت ولی این دفعه هی به خودم میگفتم حول نشو چیزی نیست خدارو شکر گریه ات زود بند اومد چون از صبح بیدار نگهت داشته بودم تا زود بعد واکسنت بخوابی خندونک نقشه ام گرفت لالا کردی

خدارو شکر خدارو هزار مرتبه شکر این ماه راضی بودم الهی همه نی نی ها سالم سلامت باشن ای خداااااااااااااا

امروز یادم رفت بهداشت ازت عکس بگیرم عوضش عکسهای شش ماهگی محمد مهدی رو میزارم

محمد مهدی وقتی شش ماهش بود

محمد مهدی عشقم

محمد حسین عزیز دلم (عکس یکم بی کیفیته با گوشی نفتی خودم انداختم)

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامان دانیال&ویانا
17 مرداد 93 14:19
جووووووونم 6ماهگیت مبارک قند عسل ناناز پسر
مامان زهرا
پاسخ
میسی خاله جونی