محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

محمدهای مامانی

نی نی کپلی

1393/1/28 2:02
نویسنده : مامان زهرا
994 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم

خداوندا ممنونم که بچه هامو سالم سلامت دادی

ای خدا من که عاشق دختر بچه ام چیکار کنم مخصوصا این عکسهارو میبینم ضعف میکنم خداوکیلی نگم دختر نمیخوام خدا خودش بهتر میدونه چی واسه بنده هاش بهتره ولی خدا اگه صلاح میدونی بعدهای بعدها یه دختر تپلی مپلی بهم بده اگه هم صلاحم تو این نیست هر چی خودت بخوای تا حالا واسه خاطر کل زندگیم شکرت میکنم شکررررررررر دوستت دارم پروردگارم عاشقتم خداوندا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان سلما
3 اردیبهشت 93 16:59
خدا یه دونه خوشگلتر و کپلترشو بهت بده..
مامان مهدیه
7 اردیبهشت 93 7:29
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین