محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

محمدهای مامانی

بازم مریض شدین دیگه بسته تورو خدا

1393/2/25 21:34
نویسنده : مامان زهرا
298 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه یعنی دیروز ساعت 6 صبح سعید رفت سرکار منو بچه ها خواب بودیم ساعت 9 بیدار شدم واسه محمد مهدی صبحونه اماده کردم واسه حسین شیر درست کردم اول حسین بیدار کردم شیرشو دادم بعد گذاشتم جلو تلوزیون کارتون ببینه بعد محمد مهدی بیدار کردم رفت wcبعد دست و روشو شست اومد کارتون نگاه کرد منم صبحونشو دادم خورد نشست پلی استیشن بازی کرد منم اماده شدم بچه هارو برداشتم یه سر رفتیم خونه مامانم محمد مهدی انقدر اذیت کرد نهار نخورده برگشتیم نهار داشتیم سفره رو تازه پهن کرده بودم حسین کریه کرد 4 پیمونه شیر درست کردم خیلی گشنش بود از روزی که واکسن چهار ماهگیشو زده بود 2 پیمونه هم هر دو ساعت نمی خورد خدارو شکر کردم کل شیرشو خورد خطایهو بالا اورد توی استفراغش خون بودگریه این چیه دیگه ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااترسو

داشتم سکته میکردم زنگ زدم سعید نیم ساعته خودشو رسوند سریع اماده شدیم رفتیم بیمارستان تو راه سعید گفت یه زنگ بزن دکترش گفتم ول کن بابا از اول اشتباه کردیم بردیم پیش اون خلاصه با اصرار سعید زنگ زدم قضیه رو گفتم دکتر گفت خونش چه رنگی بود گفتم قرمز کم رنگ گفت اشکالی نداره از گلوش رفته اگه تکرار بشه جای نگرانی داره  یهو یادم افتاد پوآر بینی رو وقتی کردم توی بینیش حسین با دستش زد رفت توی بینیش فکر کنم از اونه بعد گفتم نه بزار بریم بیمارستان خلاصه رسیدیم رفتیم اورژانس دکتر معاینه کردگفت یکم سرما خورده چون خونی که اومده رنگش روشن بوده چیزی نیست اما خوب فکر کن اگه خون قهوه ای بود باید از بینیش شلنگ بندازیم معده اش مردمو زنده شدم گفتم ای بابا کور نبودم که خونش صورتی بود کچل الکی الکی بچمو موش ازمایشگاهی بکنن بعد محمد مهدی رو هم وزیت کرد گفتم یه ماهه سرماخورده سرفه میکنه گفت سرماخوردگی نیست حساسیته اگه دارو نخوره آسم میگیرهتعجبگریه آسم؟

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا

خدایا هر چی درد و بلا بچه هامه بخوره تو سر منگیج دیوونه شدم

کلی اسپری به محمد مهدی دادن میترسه استفاده نمیکنه من چی کار کنم شدم پرستار کل روز به این دارو بده به اون دارو بدهکچل

خدایا میگن پایان شب سیه سپید استخطا پس کی صبح این شبه تاریکه مریضی تموم میشه

خدایا همه مریضارو شفا بده به بچه های منم دوا دکتر قسمت نکنفرشته امینفرشته

این عکسها واسه نوزادی محمد مهدی تمام وجودمه عاشقانه دوست دارم زندگیم

نوزادی محمد مهدی

 

نوزادی محمد مهدی

این عکس هم نوزادی محمد حسین جوجه مامانیه فداش بشم

نوزادی محمد حسین

نوزادی محمد حسین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ajij
25 اردیبهشت 93 21:40
سلام مامان زهرا ماشالله چه گل پسرای نازي داري خدا حفظشون کنه . عزیزم غصه نخور ایشالله زود زود خوب میشن . واسشون از صمیم قلب دعا می کنم. عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي [پاسخ عزیزم خیلی لطف میکنید واسه من وقت میزارید الهی هیچ ادمی مریض نشه لینکم کنید
الهه مامان سلما
27 اردیبهشت 93 7:12
وای به روزی که مریضی بیادتو خونه، بیرون رفتنش با خداست!! این ماهها پر از حساسیت و آلرژیه، نگران نباش عزیزم، تموم میشه این روزای سخت، فقط ما مادرا همدیگه رو درک میکنیم، که وقتی بچمون مریض میشه، چه عذابی میکشیم. انشاالله بحق همه ی این روزای خوب خدا، روزای شاد وپر از سلامتی در انتظارت باشه.
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خدا دخترتو حفظ کنه