محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
محمد کیامحمد کیا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

محمدهای مامانی

محمد مهدی ورزشکار

1393/1/25 19:45
نویسنده : مامان زهرا
218 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عشق مامان اولین جلسه تکواندو رفت یک ساعت بعد که رفتم دنبالش داشت زرا زار گریه میکرد گفتم گریه نکن مرد که گریه نمیکنه گفت مامان منو میزنن تازه به من میگن جیگرقهقهه وای ترکیدم از خنده گفتم مامانی اخه تو کوچولویی خوششون میاد . بچه ها همه محمد مهدی رو بغل میکردن میگفتن وای چه کوچولو چه نازه اینم بدش می اومد میگفت من بزرگم پسر ورزشکار مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه مامان سلما
3 اردیبهشت 93 16:52
ای جانم ماشاالله، خوب کردی فرستادیش، توی این ، سخت میشه سرشون رو گرم کرد...